بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار عمومی

توانمندیم؛ پس اقدام کردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها، مدرسین جمعیت روزانه ۱۴ میتینگ در بستر وب برای اعضای جمعیت و علاقمندان به حوزه تجارت برگزار می‌کنند. این میتینگ‌ها همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ برگزار می‌شود. لازم به ذکر است روزهای جمعه میتینگ‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۴ برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها برای همه ایران و ایرانی‌ها موضوعات مفیدی جهت ارائه دارد، این برنامه‌ریزی انجام شده تا همه هم‌وطنان در هر ساعتی از روز بتوانند از آموزش‌ها استفاده کنند.
با توجه به اینکه همه مردم ایران مخاطب ما هستند، برای هر ساعتی از روز که مردم کشورمان علاقمند به فراگیری آموزش تجارت باشند، برنامه‌ریزی شده و آموزش‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
این توانمندی در جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها وجود داشت، پس اقدام کردیم تا از کردستان تا سیستان، از خراسان تا بوشهر و از هرمزگان تا اردبیل برای همه ایرانیان برنامه‌های آموزشی از سوی جمعیت ارائه شود./
پایان پیام

6 پاسخ

  1. خدارو شاکرم که من رو با مسیر تجارت آشنا کرد و امیدوارم این توفیق رو داشته باشم که در حد توانم دیگران رو با این مسیر پر از خیر و برکت آشنا کنم ‌‌و به افرادی که تازه وارد هستند کمک کنم تا به درآمد های بالا برسند.

  2. استفاده از این بستر را برای تمام مردم عزیزم توصیه میکنم و امیدوارم با آگاه سازی هایی که جمعیت حضرت خدیجه در زمینه تجارت انجام میدهد کم کم وضعیت اقتصادی رو به رشدی را در کشور شاهد باشیم.

  3. بسم الرب النور ?
    سلام عرض أدب خدمت استادوحيد بزرگوار ?
    عيدي ارزشمند،كتاب تجارت درقرآن? امروزتاريخ 2/10/403رسيد.بي نهايت سپاس گزارم ?️?

  4. باتشکر وسلام وادب واحترام اززحمات بلند مدت پیوسته شما امیدوارم همیشه موفقیت‌های بیشتری بدست بیاورید هدف از خلقت عالم تاریک وروشن در همه تعلیمعلمش به جاشینش دردرون کهکشان راه شیری ها اشت منتها برا شایستگی باید مراحل ی طی شود تا آن قابلیت بود اید در این مسیر عده‌ای گمراهوشاید۱ت۱۰ درصد راه بی‌بند درزمان شاید هم فراگیر یش بعد از عالم برزخ باشد الله اعلم به الصابرین انشاالله به طرمطهرینش به همه زودتر کمک کند انشالله امیدوار منتظریم انشاالله

  5. خدا قوت به استاد وحید و همه فعالان جمعیت حضرت خدیجه(س)، ان شاالله در راستای اهداف ارزشمند این جمعیت و زیر سایه اهل بیت(ع) آرمان های مجموعه محقق بشه.

  6. سلام وقت بخیر
    جمعیت حضرت خدیجه سلام الله دغدغه اش فقط بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم ایران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *