بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار عمومی

دیدار معاون اجرائی اندیشکده تحول حکمرانی با استاد وحید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها، روز جناب آقای امیرحسین نوروزی معاون اجرائی اندیشکده تحول حکمرانی روز یکشنبه 31 شهریور ماه 1403 با استاد وحید دبیرکل جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار استاد وحید وضعیت جمعیت حضرت خدیجه (س) را تشریح کردند و گفتند: این جمعیت با داشتن بیش از هزار (+1000) عضو رسمیِ داوطلب، توانسته خدمات بی‌نظیری در زمینه مردمی‌سازی تجارت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای ارائه کند.
استاد وحید دبیرکل جمعیت حضرت خدیجه (س) در این نشست به درون‌زا بودن فعالیت جمعیت اشاره کردند و بیان کردند: کلیه تجارب اعضاء جمعیت برای ارائه به اعضا ارائه می شود تا همگان با تجربیات گران بهاء فعالیت های تجاری آشنا شوند.

امیرحسین نوروزی معاون اجرائی اندیشکده تحول حکمرانی کشور نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها، از به کارگیری تمام تلاش خود برای تحقق اهداف مهم جمعیت خبرداد.
نوروزی با بیان اینکه اندیشکده تحول حکمرانی وابسته به نهادی رهبری دانشگاه های سراسر کشور تلاش می کند تا به منظور تحقق شعار سال ظرفیت دانشگاه ها و دانشجویان در مسیر جهش تولید با مشارکت مردم قرار گیرد.
در پایان این نشست صمیمانه استاد وحید کتاب های تجارت در قرآن و تجارت در روایات ائمه علیهم السلام را به آقای نوروزی اهدا کردند./
پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *