بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار عمومی

نشست شورای مدیران جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها امروز برگزار شد

نشست مدیران جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها ظهر امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار شد.

این نشست به ریاست استاد وحید برگزار شد و مدیران جمعیت ضمن ارائه گزارش عملکرد خود به استاد وحید، درباره ظرفیت‌هایی که هرکدام از مدیران می‌توانند در اختیار جمعیت قرار دهند، گفت‌وگو شد.

استاد وحید نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیران جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها، بر این موضوع تاکید کردند که همه مدیران و اعضا در کنار یک‌دیگر باید در جهت اعتلای نام حضرت خدیجه سلام الله علیها تلاش کنیم.

به همین منظور امشب ساعت ۲۱ میتینگ استاد وحید برگزار می‌شود که مخاطبان محترم می‌توانند از https://meet.google.com/wzp-chft-kdy وارد این میتینگ شوند.

3 پاسخ

  1. با سلام درود به همه کسانی که در مسیر تجارت و درآمد شیعیان تلاش و کوشش فراوان می نمایند تا تا ما بتوانیم ثروتمند و سربلند در زندگی باشیم و مقابل خانواده خود شرمنده نشویم.

  2. عضویت در جمعیت حضرت خدیجه باعث افتخار منه ،این روزها کمتر گروه ها ،جمعیت ها پیدا میشن که به رشد تک تک اعضا فکر کنند وموفقیت اعضا را بدون هیچ چشم داشتی آرزوی خودشون بدونند، سپاس از این همه ریخت وپاش ومعرفت وانسان دوستی یا هر چیز دیگری که در مغز فقیر من نمی گنجه ،خوبه که این روش برای ما هم الگو باشه وهر آنچه می آموزیم بی دریغ در اختیار دیگران بگذاریم و معضل اقتصاد بیمار را با دومینوی تجارت همگانی برطرف نماییم .خدایا کمک کن بانییان این جمعیت را سرافراز نماییم وبه امید خدا ما هم بشیم جهادگر اقتصادی ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *