بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار عمومی

گزارش بازدید استاد وحید از نمایشگاه آبادیران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها، استاد وحید دبیرکل جمعیت امروز (25 خردادماه 1403) با حضور در دومین دوره نمایشگاه آبادیران که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، حضور یافت و در غرفه‌های مختلف مورد استقبال قرار گرفت.
استاد وحید در بدو ورود به نمایشگاه مورد استقبال دکتر دزفولی مسئول اشتغال بنیاد علوی – بنیاد مستضعفان قرار گرفت.
در این نشست از استاد وحید برای دیدار بعدی در ساختمان مرکزی بنیاد علوی دعوت به عمل آمد همچنین استاد وحید از دکتر دزفولی برای بازدید از دفتر جمعیت در تهران دعوت کرد.
طرفین در این نشست مقرر کردند تا در یک منطقه به صورت پایلوت، همکاری مشترک صورت گیرد و‌ در صورت رضایت طرفین، این همکاری به همه نقاط کشور گسترش پیدا کند.

در ادامه حضور استاد وحید در نمایشگاه آبادیران، استاد وحید و دکتر سبط‌ الشیخ انصاری معاون راهبری پارکها و مراکز رشد سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
دکتر سبط الشیخ انصاری از استاد وحید برای جلسه بعدی در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی کشور دعوت به عمل آوردند. دکتر انصاری ضمن استقبال از عملکرد و خدمات جمعیت اعلام آمادگی کرد تا با بازخوانی مجدد دوره‌ها، نگاه واقع بینانه و بیزینسی جمعیت را در برنامه نویسی ها و‌ اجراییاتِ مجموعه تحت مدیریت شان، مورد استفاده حداکثری قرار دهند.

در ادامه حضور دبیرکل جمعیت حضرت خدیجه (س) در نمایشگاه آبادیران، خانم فتحی مسئول اشتغال بنیاد حیات کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز دیگر مسئولی بود که با استاد وحید دیدار و گفت‌وگو کرد.
استاد وحید برای توانمندسازی راهوران شغلی کمیته امداد در سطح کشور نکات کاربردی بیان کردند که مقرر شد جلسه بعدی برای عملیاتی کردن این برنامه ها به میزبانی کمیته امداد انجام گیرد. در صورت صلاح دید استاد وحید، جلسه بعدی برای عملیاتی کردن مصوبات، با حضور مدیران بنیاد حیات کمیته امداد انجام و آموزش و توانمند سازی و انتقال تجارب توسط برخی مدرسان جمعیت آغاز شود.


در پایان، استاد وحید با دکتر فلاحی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.
ملاقات مجدد جهت هم افزایی بیشتر در ساختمان نهاد ریاست جمهوری و به میزبانی دکتر فلاحی برگزار می‌شود. استاد وحید از دکتر فلاحی برای بازدید از دفتر جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها دعوت به عمل آورد.


دکتر فلاحی برای استفاده از ظرفیت تجربی و دانشی مدرسان جمعیت برای تدریس به دهیاران سطح کشور تاکید کرد. مدرسان جمعیت که همان تاجران آرادی هستند. درکنار ظرفیت های مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) که آموزش های معاونت روستایی ریاست جمهوری را بر عهده گرفته است، از نوع نگاه و برنامه ریزی جمعیت در زمینه های مشترک استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *