بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار عمومی

درباره جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها

جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها یک مجموعه مردم پایه است که رسالتش را فرهنگ سازی مالی و اقتصادی و آموزش های کاربردی رایگان در بین مردم ایران می داند.

معتقد است که ضعف فرهنگی،مهم ترین دلیل پیشرفت نکردن اقتصاد مردم است و بشکل برعکس،اگر اقتصاد تبدیل به یکی از اعتقادات مردم ایران شود،هر فرد ایرانی در جای درست قرار گرفته و با روحیه و تلاش حداکثری به زندگی با آسایش و آرامش مقبول می رسد.
بنیانگذاران این جمعیت معتقدند که دولت با همه توان و ارداه ای هم که داشته باشد،مثل همه دولت های دنیا نمیتواند متغیر تام و تمام رفاه اقتصادی همه جامعه باشد و باید این رفاه ماندگار و واقعی در بدنه مردم شکل بگیرد و دولت باید نقش تسهیل گر را داشته باشد.
جمعیت حضرت خدیجه(س) تجارت و فروش را موتور تولید میداند و معتقد است که تولید برای تولید نیست و اگر برای فروش و بازارسازی تولید کاری نشود،فقط با پول پاشی نامناسب و غیر مهندسی دولت ها،به تعداد کارگاهها و کارخانه های ورشکسته افزوده می شود و باید تجارت را به همان وزن تولید در جامعه چید و دید و زندگی کرد و ترویج تجارت و فروش را لبیکی عملی به خواسته رهبر معظم انقلاب در جهش تولید با مشارکت مردم میداند.
وجه تسمیه این جمعیت به نام مبارک حضرت خدیجه سلام الله علیها را در این ۴ امر میدانیم.
الگو گیری از یک انسان بی نظیر و بزرگ که بشکل کاملا خودساخته و از صفر در تولید درآمد درخشش تاریخی داشته اند و این بزرگ بانو از نظر الگو بودن برای مسلمان،یک الگوی بی نظیر و جامع و مانع می باشند.
دلیل دوم اینکه چون ایشان خانم بوده اند و ثروت زیادی داشته اند دلیل محکمی برای حضور بانوان در عرصه های اقتصادی می باشد که جلوی هرگونه تفکر مخالفی را می گیرد
امیدداریم احیای نام این بزرگ بانو در امور مرتبط با درآمد ایتام آل محمد(س)به اعتقاد و برکت و روحیه جهادی این مجموعه می افزاید.

چهارمین دلیل اینکه چون خداوند همسران پیامبر را ام المومنین خوانده است یقینا اولین مادر مومنان حضرت خدیجه سلام الله علیها می باشد و شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی این بزرگ بانو را از اهداف متعالی مجموعه مان میدانیم.
جمعیت کاملا غیراقتصادی و غیرانتفاعی می باشد.
جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها کاملا غیرانتفاعی به معنای واقعی کلمه می باشد یعنی هیچ کسی در این جمعیت نباید و نمی تواند دنبال سود مادی برای خودش باشد و برای گسترش این فرهنگ هیچ هزینه ای از مردم جامعه دریافت نمی گردد و تمام فعالیت ها برای رضای خداوند و کمک به مردم صورت می پذیرد و تمام این هزینه ها در نهایت عزت و برکت و افتخار توسط بانی ها تامین می شود..